Garantinio prekių pakeitimo arba remonto sąlygos
• Prekė yra pirkta HIPERSEIFAI.LT – patvirtinimui reikalinga sąskaita faktūra;
• Gamintojas taiko garantinį laikotarpį, jei jis yra nepasibaigęs;
• Prekė neturi jokių fizinių pažeidimų;
• Prekė yra pilnos komplektacijos;
• Prekė naudota laikantis gaminio naudojimo ir priežiūros instrukcijų;
Kaip elgtis, jei reikalingas garantinis pakeitimas arba remontas
1. priklausomai nuo gamintojo ir prekės tipo, HIPERSEIFAI.LT (per 3 darbo dieną) elektroninio laiško pranešimu Jus informuoja, kur pristatyti prekę garantiniam aptarnavimui bei kokius dokumentus reikia pridėti kartu su garantinę preke;
2. daiktą tvarkingai supakuojate (jis turi būti pilnos komplektacijos) ir pristatote/atsiunčiate nurodytu adresu;
Visas siuntimo bei pristatymo išlaidas padengia Pirkėjas